ΑΧΑΡΝΩΝ

Core Concept

Στόχος αυτού του προγράμματος είναι η ενίσχυση του πυρήνα του σώματος χρησιμοποιώντας μόνο το σωματικό βάρος.Αποτελεί τη βάση για το πρόγραμμα προπόνησης για κάθε ασκούμενο ανεξάρτητα από το επίπεδο και την ηλικία του.
Στην προθέρμανση χρησιμοποιούμε βασικά βήματα προκειμένου να αυξηθεί η θερμοκρασία του σώματος και να προετοιμαστούμε για τα βασικά στοιχεία της χορογραφίας. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με τις διατάσεις των μυϊκών ομάδων που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια του κύριου τμήματος.
Το κύριος μέρος αποτελείται από ασκήσεις για τους μύες των ποδιών διάρκειας 20′ και ασκήσεις στο στρώμα για τους μύες του κορμού 25΄.
Η αποθεραπεία είναι ενεργητική και περιλαμβάνει ένα μικρό κομμάτι του τη γνωριμία με άλλους κλάδους όπως ο χορός, Tae Box, Zumba ή ό, τι επιλέξει ο εκπαιδευτής.
Γυμναστής: Βασίλης και Κέλλυ

Yoga

Συνδυασμός σωματικής και ψυχοπνευματικής άσκησης που επιφέρει άμεση βελτίωση στην ευθυγράμμιση, την ενδυνάμωση των μυών και την εσωτερική ισορροπία.

Γυμναστής: Θοδωρής

Zumba

Η zumba αποτελεί ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει στοιχεία από αερόμπικ και χορούς. Στις χορογραφίες ενσωματώνονται στοιχεία από: χιπ χοπ, σάμπα, σάλσα, μάμπο, πολεμικές τέχνες, λάτιν ακόμα και χορό της κοιλιάς και Bollywood.

Γυμναστής: Χριστιάνα

Pilates

Το απόλυτο μάθημα ευθυγράμμισης, ενδυνάμωσης και αποκατάστασης τραυματισμών.Εξειδικευμένη προπόνηση με τη χρήση στρώματος mat και small apparatus.

Γυμναστής: Θοδωρής

Fitball

Πρόγραμμα εκγύμνασης με μπάλες. Η μπάλα είναι κατάλληλη για εκγύμναση όλου του σώματος προσθέτοντας αντίσταση ή υποστήριξη. Δίνει καλύτερα αποτελέσματα στην άσκηση χωρίς να επιβαρύνει τις αρθρώσεις.

Γυμναστής: Κέλλυ

Fuctional Training Concept

Η λειτουργική προπόνηση πρόσφατα αποτέλεσε αναπόσπαστο μέρος της φυσικής κατάστασης και έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή από την αθλητική κοινότητα. Με τον όρο αυτό εννοούμε μια εκπαιδευτική μεθοδολογία που χρησιμοποιεί κινήσεις από την καθημερινότητα και διάφορα αθλήματα και τις εντάσσει στις εκπαιδευτικές μονάδες των εκπαιδευομένων (από αρχάριους  σε αθλητές υψηλού επιπέδου).

Γυμναστής: Βασίλης

Bodystep

Αερόβιο πρόγραμμα όπου με τη χρήση Step επιτυγχάνεται εκγύμναση των γοφών, των γλουτών, των ποδιών καθώς και των κοιλιακών.

Γυμναστής: Βασίλης

Power Yoga

Ένα σύστημα που αποσκοπεί στην εξισορρόπηση του νου και των συναισθημάτων.  Το μάθημα περιλαμβάνει δυναμικές σωματικές και αναπνευστικές ασκήσεις καθώς και τεχνικές χαλάρωσης και  συγκέντρωσης του νου.

Γυμναστής: Θοδωρής

TRX

Το TRX είναι μία εναλλακτική μέθοδος προπόνησης, άκρως αποτελεσματική για τον ασκούμενο που πραγματοποιείται με τη βοήθεια ..ενός ιμάντα!

Γυμναστής: Βασίλης

Tae Box

Η φιλοσοφία του προγράμματος Tae Box Concept είναι η εξέλιξη του Tae Box. Συνδυάζει την πυγμαχία και άλλα είδη πολεμικών τεχνών με ένα μοναδικό και «εκρηκτικό» τρόπο. Προσφέρει ιδανική φυσική κατάσταση μαζί με την εσωτερική ειρήνη και την ενέργεια που απορρέει από την εκρηκτικότητά του.
ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ TAE BOX Concept: Ο πελάτης βελτιώνει τη φυσική του κατάσταση, την εμπιστοσύνη, την ψυχική ισορροπία, τον συντονισμό, την αντοχή, τη συγκέντρωση, αλλά πάνω απ “όλα ο ίδιος μειώνει σταδιακά τα αποθέματα λίπους και αυξάνει την πυκνότητα των οστών του.

Γυμναστής: Κέλλυ

Total Body Concept

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: «Το απόλυτο πρόγραμμα σμιλεύει κάθε μυ και εκρήγνει τη φυσική κατάσταση με στόχο: τη ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Η δομή ενός μαθήματος περιλαμβάνει:
1. Προθέρμανση για να προετοιμάσει το σώμα για άσκηση υψηλότερης έντασης με τα βασικά βήματα χορογραφία. Συνεχίζουμε με βασικές ασκήσεις πολλών μυϊκών ομάδων και τελειώνουμε με πιο λειτουργικές ασκήσεις. Συνδέουμε το κύριο μέρος της προπόνησης με διατατικές ασκήσεις.
2. Το κύριο σώμα του προγράμματος περιλαμβάνει τρία στάδια.  Το κάθε στάδιο διαρκεί περίπου 10΄ και η μετάβαση από στάδιο σε στάδιο γίνεται παράλληλα με την αλλαγή του στυλ μουσικής.
3. Αποθεραπεία, περιλαμβάνει δυναμική αποκατάσταση και διάταση των μυών.

Γυμναστής: Κέλλυ

Aerobic

Το Aerobic είναι μια νέα τάση για τη σωστή ενημέρωση του μαγικού κόσμου της χορογραφίας και της αεροβικής γυμναστικής.
Δεν είναι ένα ακόμη προ-χορογραφημένο έτοιμο πρόγραμμα. Είναι μια μέθοδος, έτσι ώστε κάθε μάθημα να μπορεί να είναι εύκολα αφομοιώσιμο, κρατώντας το ενδιαφέρον των ανθρώπων σε αμείωτο ρυθμό. Εγγυάται την πλήρη και επιτυχημένη προπόνηση, δεδομένου ότι ακολουθεί αποδεδειγμένες και καλά δομημένες μεθόδους και τεχνικές εκπαίδευση.

Γυμναστής: Κέλλυ

Pilates Reformer

Το Pilates Reformer αποτελεί μια προπονητική μέθοδο που δίνει σημαντικά αποτελέσματα σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και δυνατοτήτων, απαιτεί τη συμμετοχή του σώματος και του μυαλού καθώς εξασφαλίζει και την ομοιόμορφη ανάπτυξη όλων των μυϊκών ομάδων και προάγει την ευλυγισία και την ορθοσωμία.

Γυμναστής: Θοδωρής

Abs & Legs

Δυναμικό πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης επικεντρωμένο στους κοιλιακούς & τα πόδια με ασκήσεις ποδιών όπως καθίσματα, προβολές, απαγωγούς & προσαγωγούς & ασκήσεις για όλο το κοιλιακό τοίχωμα και τους ραχιαίους στοχεύει στη ενδυνάμωση, καύση λίπους & γράμμωση.

Γυμναστής: Κέλλυ

Body Sculpt & Abs.

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης, για τη βελτίωση του σώματος και την αύξηση της μυϊκής δύναμης και αντοχής. Δυναμικό και πολλά υποσχόμενο!

Γυμναστής: Χριστίνα